Svakodnevno sticanje novih, ili dograđivanje postojećih znanje postao je imperativ, ne samo onih koji streme ka blistavoj karijeri već i u svakodnevnom obavljanju radnih zadataka. Probleme koji se obično ističu kao prepreka u usavršavanju: nedostatak vremena i cena obuka ili kurseva neutralisala je nova Internet platforma GOStudy na kojoj se slobodno vreme može pretvoriti u zabavno i korisno pohadjanje kurseva. U domenu kurioziteta, upoređujući ponudu on line obuka jeste da se, na vrlo jednostavan način, otvaranjem naloga na GoStudy platformi, nakon kurseva koji su besplatni, dobija sertifikat kojim se verifikuje znanje iz određenih oblasti. GoStudy-Školu digitalnog preduzetništva , nazvanu i “od kauča do digitalnog preduzetnika” kreirali su agencija GoViral i NALED /StarTech/ uz podršku kompanije Telekom Srbija.
Internet i digitalne tehnologije uz video lekcije kojima se obrađuju tematske celine iz mnoštva, na tržištu rada traženih zanimanja, kao i veština koje su dopuna svakodnevnom poslovanju postaju “pročitana knjiga”. Video lekcije su koncipirane kao kolaž terije i praktičnih primera koje demonstriraju predavači, eksperti u svojim oblastima.
Od testiranja i lansiranja biznis ideje, preko savladavanja brend strategije, korišćenja ChatGPT u biznsu pa do digitalnih komunikacija sa svim parcijalnim produktima: e mail marketing, društvene mreže, e- trgovine, SEO optimizacije lepeza znanja koja se može dobiti na GOStady platformi širi se i na poslovne veštine, troškove poslovanja, startap ekosistem.
Pristupom putem linka www.gostudy.rs nudi se opcija otvaranja naloga a potom se na vrlo preglednoj i vizualno jednostavnoj mapi platforme mogu odabrati željeni moduli.
Predavači koje posetilac ovih modula “sreće” kroz lekcije garantuju ekspertizu i svojom strukom i godinama iskustva.
Ono što je bitno jeste da se znanja i veštine nakon kurseva mogu implementirati u praksi, bilo kroz ličnu preduzetničku afirmaciju ili kao nadogradnju na postojeću karijeru u nekom od sistema u kojima se polaznici profesionalno ostvaruju.